TRASA PO EUROPIE

sobota, 6 sierpnia 2016

Sprawy organizacyjne: nasz pierwszy nabór !


Jak na razie jestem na blogu sama. Nadal trwają wakacje, ale potem czeka mnie ciężki nowy rok szkolny. Wiecie, nowy wybór szkoły itp. I nie będzie to możliwe, abym mogła dodawać ciągle posty. Dlatego też zdecydowałam się zorganizować pierwszy nabór ! Mam nadzieję, że weźmiecie udział i poznamy się bliżej.


Kogo poszukuję?

Poszukuję rozsądnych i pracowitych autorek. Osób, które dotrzymują słowa i zawsze są na czas. Ale także wypadałoby, aby były profesjonalne. Potrzebuję osób, które będą dodawać nowe, potwierdzone informacje na bloga. Chciałabym, żeby posty były o ważniejszych wydarzeniach bądź akcjach. Nasz blog cechuje się przede wszystkim zrozumiałymi, szczegółowymi, a także prawdziwymi informacjami napisanymi ścisłe na temat. Dobrze by było gdyby autorka miała umiejętności graficzne oraz znajomość hiszpańskiego, ponieważ właśnie od tego zależy jak będzie napisany post. Estetyczność i staranność, jest dla nas bardzo ważna.

Zasady naboru, czyli co i jak.

Przyznam, że to nie będzie aż taki wielki nabór. Chociaż, zależy jak dla kogo. Będzie trwał on tydzień. Poszukuję 2-3 (chociaż może być i więcej) dobrych autorek do pomocy nad blogiem. Nabór będzie podzielony na 2 małe dość łatwe etapy. Jak napisać zgłoszenie? Po pierwsze pamiętajcie, żeby w temacie napisać koniecznie "Zgłoszenie do redakcji". Po drugie trzeba uzupełnić formularz, który przygotowałyam. Osoby, które dostaną się do drugiego etapu będą informowane mailem. Wtedy tej osobie, która dostanie się do drugiego etapu, zalecę napisać nam próbnego posta. Formularz oraz próbny post napiszcie na mój e-mail ( officialplfunclubtinistoessel@gmail.com ) 

Formularz.

1. Przedstawienie się.
Imię/Nick/wiek/województwo
2. Coś o sobie: Zainteresowania, hobby, ulubione zajęcia.
3. Jakie jest Twoje doświadczenie w blogowaniu?
4. Co oferujesz?
5. Dlaczego akurat my? 
6. Nowe pomysły na bloga?
7. Dlaczego to akurat Ciebie mamy wybrać?
8. W jakim stopniu znasz język hiszpański?
9. Z jakich zagranicznych stron czerpiesz informacje? + coś od samego siebie.

Bardzo was proszę abyście odpowiedzieli szczerze na te pytania. Nie stawiajcie złotych gór ;)

Jeżeli jednak macie do mnie jakieś pytania co do naboru kierujcie je na mojego aska @TinitaStoessel1616 bądź tutaj w komentarzach.

Potrzebuję pomocy także na stronce na facebook'u *klik* aby wziąć udział w naborze na Adminkę, należy także odpowiedzieć na powyższe pytania.

Powodzenia !

4 komentarze:

  1. Jak zrobiłaś, ten szablon bloga ?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wziąć udział ale 1. nie znam hiszpańskiego oprócz paru pojedynczych słów 2. nie znam żadnych stron skąd mogę brać informacje :( mogę się zgłosić mimo tego ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Do 9 powiem tak... Podaj swoje, a ja podam moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz podawać mi linków, możesz wymienić ogólnie :)

      Usuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!