TRASA PO EUROPIE

czwartek, 13 października 2016

"Jestem szczęśliwa w Polsce" Tini Stoessel dla Dzień Dobry TVN!


"Gigantyczną popularność, wśród młodych ludzi na całym świecie, zdobyła dzięki roli w serialu Violetta. Obecnie jako "Tini" podbija światową scenę muzyczną. Gościem Dzień Dobry TVN była Martina "Tini" Stoessel. Czy trudno jej było pożegnać się z rolą w serialu? Na zakończenie programu "Tini" wystąpiła na naszej scenie z utworem "Great Escape". Jak Wam się podobało?" - zapowiada polski program telewizyjny, Dzień Dobry TVN. W rozwinięciu posta: pierwsza, POLSKA relacja z programu.

Najpierw została pokazana Martina kiedy wysiadała z auta, następnie witając się ze swoimi fanami. Po przywitaniu pod studiem, dziewczyna od razu zaczęła się szykować na pierwsze wejście przed kamerami. Udzieliła krótkiego wywiadu, który możecie przeczytać poniżej. Oprócz tego była możliwość oficjalnego spotkania z gwiazdą. Tinita usiawszy na specjalnym, czerwonym fotelu zaczęła robić zdjęcia ze swoimi fanami czy rozdawać autografy. Nikogo nie ominęła. 


My słońce proszę państwa szukać nie musimy. Słońce pojawiło się w Warszawie pod postacią tej pięknej kobiety. Martina Stoessel, czyli Violetta.

- Ooo...dziękuję.

Na twitterze, na instagramie śledzi cię 4 mln followersów osób, które cię obserwują. Twoja twarz przyozdabia tysiące produktów dla dziewcząt na całym świecie, a serial, w którym występujesz, czyli Violetta ma już ponad ponad półtora miliarda odsłon, to jest niebywała popularność. Martina, ty zaczęłaś występować w serialu jak miałaś 13 lat, wyobrażam sobie dzisiaj, że ta popularność musi cię ciążyć, widzę  co się dzieje tutaj. Jesteś osobą niezwykle popularną, powiedz jak sobie radzisz z tym? 

Oczywiście zaczęłam jako młoda osoba i te wszystkie fanki i fani, którzy są tutaj zaczynali dojrzewać razem ze mną. Tak naprawdę, kiedy one stawały się dziewczętami, dorosłymi osobami, to towarzyszyło to mojemu serialowi. Zawsze starałam się, bym bardzo szczęśliwa jako mała dziewczyna, mieszkałam z rodziną, korzystałam z tego wspaniałego życia rodzinnego, jako bardzo młoda dziewczyna zaczęłam występować. I naprawdę jestem bardzo szczęśliwa i jestem bardzo szczęśliwa tu w Polsce, chciałam powiedzieć, że fani witają mnie fantastycznie. Naprawdę bardzo się cieszę.


Też się cieszymy z tej popularności, ale wiem też, że chcesz już chyba trochę wziąć rozbrat z tym serialem, stawiasz na karierę muzyczną. Właśnie ukazuje się twoja płyta, TINI. Powiedz, co to za rodzaj muzyki jest, który tutaj słyszymy? 

TINI to taka mieszanka wszystkiego, trochę popu, no bo oczywiście to są też styl muzyczny, który bardzo mnie odpowiada, bardzo lubię kip hop, bardzo lubię tańczyć. Również lubię śpiewać, także to jest taka mieszanka różnych stylów, tam są bardzo..nikt nie będzie się nudził słuchając tej płyty, ponieważ to są bardzo różnorodne piosenki i ja sama jestem bardzo zadowolona z tej płyty. Wydaje mi się, że identyfikuje się ze wszystkimi piosenkami. 


Muzyka iberoamerykańska, hiszpańska jest bardzo popularna w Polsce, nie wiem czy wiesz, ale taki hit "Alvero Soler" jest po prostu na szczytach list przebojów. Czy masz nadzieję, na podobny sukces w Polsce? I czy będziesz koncertować?

Chciałabym, bardzo bym chciała. Wcale nie wiem czy to się uda, ale chciałabym przyjechać. Już jutro wydaje mi się, że będę mogła ogłosić jakie są daty mojego tournee, myślę, że moi fanki naprawdę byłyby szczęśliwe.


Bardzo jestem ciekawa twojego występu, bo zaśpiewasz dla nas na koniec naszego programu, ale wracając jeszcze do tej Violetty, powiedz, co będzie dalej?  Czy serial jest dalej w produkcji? Czy będziesz jeszcze tam występować?

Tak naprawdę serial skończył się. I teraz przed rokiem, jeśli się nie mylę, przed rokiem i kilkoma miesiącami skończył się serial. I teraz mamy nowy film, nowe życie Violetty, to jest program, który tak naprawdę przez 3 lata był w telewizji, a teraz wielkie tournee wobec tego, przeżywamy z moimi fanami chyba nową sytuację, nowe rzeczy. Moja bohaterka...


Być może ten serial będzie ci towarzyszył przez całe życie? W takim razie. Wyobrażasz sobie dalsze losy Violetty?

No oczywiście, że tak. Jestem pewna, całe życie będzie mi towarzyszyła Violetta. 


To powiedz jeszcze Martina, czy spotkały cię jakieś wyjątkowe sytuacje. Jakieś najdziwniejsze zachowania fanów, jakie możesz sobie przypomnieć?

Tak. Przepraszam Państwa, ale nie jestem przyzwyczajona do tego, do tej słuchawki w uchu, cały czas się nią zajmuję, przepraszam. W każdym razie, wszystko, co przeżyłam razem z moimi fanami, myślę, że było zupełnie wyjątkowe, ponieważ większy kontakt, mam z nimi w czasie tournee, ale i oczywiście i tutaj. To było zupełnie zwariowane sytuacje. Kiedy przyjechaliśmy do Polski po raz pierwszy to nagle 30 tysięcy osób się zebrało, żeby mnie przywitać i no tak naprawdę to jest jakieś ryzyko. Pierwszy koncert w czasie tournee i tego typu publiczność, tak naprawdę nie byłam przyzwyczajona do tego. I nagle mój producent polski powiedział : "Oni się świetnie zachowają, niczego się nie martw.". I to było wspaniałe, kompletne szaleństwo ! W hotelu było tam z 500 fanów, którzy czekali na mnie, wszędzie młodzież z Polski, śpiewała po hiszpańsku, to była dla mnie zdumiewające i fantastyczne.


My też się cieszymy, że polska młodzież uczy się hiszpańskiego, dzięki tobie. Jesteś wspaniałą ambasadorką Argentyny w Polsce.

Zupełnie niewiarygodne.

Dziękuję ci pięknie Martino. W takim razie my się jeszcze usłyszymy dzisiaj, a teraz oddajemy głos Andrzejowi Damura. 


Na sam koniec Martina zaśpiewała piosenkę Great Escape w wersji akustycznej. I to było na tyle, z gościnności Tini w tym programie. Jednakże jeszcze dzisiaj, dziewczyna miała spotkanie z fanami, którzy wygrali konkurs ! Nie zapomnijcie, że jutro rano Martina będzie gościem także w programie Pytanie na śniadanie
Pod tym linkiem, możecie zobaczyć filmiki z Martiną, z dzisiejszego występu. 

Podobał Wam się występ Tini? A jej look? Dajcie znać w komentarzach !

2 komentarze:

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!