TRASA PO EUROPIE

piątek, 23 grudnia 2016

Tini Stoessel zabrała głos w sprawie odwołanego koncertu w Gdańsku!


Tini Stoessel zabrała głos w sprawie odwołanego koncertu w Gdańsku! Dokładnie wczoraj na naszym blogu pojawił się post informujący o zmianach organizacji trasy koncertowej Got Me Strted Tour. Jednak już dzisiaj, możemy Wam śmiało przedstawić wypowiedź Martiny w tej sprawie.



Tini Stoessel na swoim facebook'u dodała specjalny wpis dla swoich fanów z Polski, którzy mieli się udać na koncert w Gdańsku. Niestety z niewyjaśnionych przyczyn, post może zobaczyć mało liczna liczba osób. Niektórzy zakładają, że wpis mogą zobaczyć tylko Ci, co są z Gdańska, jednak tak naprawdę nic na ten temat nie wiadomo.

Do wszystkich moich fanów. Kocham Was i nie byłabym tym kim jestem bez Was, dlatego tak trudno jest mi Wam powiedzieć, że mój koncert w Gdańsku jest odwołany z powodu trudności logistycznych i technicznych. Chciałabym móc przyjechać do Gdańska tym razem, ale jest to poza moją kontrolą. Jest mi tak przykro, że nie zobaczę się z Wami, nie będziemy razem śpiewać i tańczyć. Jeśli już kupiliście bilet - pod tym linkiem możecie znaleźć wszystkie informacje co teraz zrobić [link]. Chciałabym, by sprawy potoczyły się inaczej. Kocham Was wszystkich, dzisiaj i zawsze. Tini ♥

Co myślicie o tej sytuacji? Wybieracie się na koncert Tini?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami takie sytuacje się zdarzają i nawet z przyczyn niezależnych są odwoływane koncerty. Jednak mi w ostatnim czasie udało się udać na koncert w Tatrze Szekspirowskim https://teatrszekspirowski.pl/wydarzenia-gts/koncerty/ gdzie wiem, że można również się bardzo fajnie bawić.

    OdpowiedzUsuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!