TRASA PO EUROPIE

sobota, 2 listopada 2019

Tini Stoessel uwalnia włosy i zdradza wszystkie swoje sekrety! | SEVENTEEN

,,Szanowanie i podziwianie osoby, którą masz u swego boku jest sprawą fundamentalną'' 

Mając 22 lata, Tini Stoessel zdołała już stać się jedną z najpopularniejszych aktorek i piosenkarek na świecie. Od swojej wiodącej roli w serialu Disney Channel „Violetta”, nawet w najnowszych projektach muzycznych, takich jak „Oye” i „Fresa”, Argentynka pokazała swój wielki talent w świecie muzyki i aktorstwa. Ale co kryje się za Tini, którą widzimy na ekranie i na scenie? Zdradzimy ci wszystkie sekrety, które nam ujawniła dla naszego #CoverStory, one cię urzekną!


Skład Seventeen: Liliana Delgado Murga/Omar Mijangos 
Zdjęcia: Ron Mey
Producent kreatywny: Benjamin Barba 
Produkcja + Talent Booking: F. Stars International 
Koproducent: Jhovana Diaz
Stylizacja: Brandon Nicholas + Art Hunter
Makijaż: Tini
Fryzura: Natasha Katrina
Operator: Ron Mey Studio @ronmeystudio
Lokalizacja: Cardozo Hotel, 1300 Ocean Drive, Miami Beach, FL 33139


17: Jak powstała Twoja pasja do aktorstwa i muzyki?
Tini: Odkąd byłam małą dziewczynką, pamiętam, że kiedy przyjeżdżałam ze szkoły, szłam do garderoby mamy i wyjmowałam wszystkie jej ubrania i kosmetyki, ubierałam się w nie, malowałam i śpiewałam przed lustrem.

17: Niedawno odbyła się premiera piosenki „Fresa” z Lalo Ebratt. Jak doszło do tej współpracy?
Tini: Z Lalo rozmawialiśmy kiedyś o zrobieniu czegoś razem. Zawsze podobało mi się to, co robił, więc przyszło mi do głowy, że dobrze byłoby zaśpiewać razem „Fresa”. Wysłałam mu piosenkę, spodobała mu się. Nagrał swoją część i połączyliśmy to. Uwielbiam efekt końcowy. Lalo jest bardzo fajny i pokazuje to w piosence i na teledysku. Bez niego nie byłoby tak samo.

17: Czy pamiętasz jakąś zabawną anegdotę podczas kręcenia klipu wideo?
Tini: Tak, kiedy robiliśmy jedno z ujęć, w którym miałam być przed lustrem do makijażu, podczas gdy jedne ręce robiły mi fryzurę, a inne pryskały we mnie perfumami, prawie utonęłam, ponieważ perfumy dotarły prosto do mojego nosa i ust hahaha.


17: Co najbardziej lubisz, śpiewać czy grać?
Tini: Nie wiem, uwielbiam robić obie rzeczy i chociaż obie są artystyczne, są bardzo różne. Dziś bardziej skupiam się na muzyce, w tym roku nagrałam swój trzeci album i koncertowałam w całej Argentynie, Chile i Urugwaju. Wkrótce więcej koncertów, więc skupiłam się na tym. Ale już wkrótce na pewno będziecie mieli wiadomości o projekcie, w którym mam swój udział.

17: Który projekt twojej kariery był dla Ciebie najważniejszy i dlaczego?
Tini: To bardzo ważny moment w mojej karierze, ponieważ musiałam opuścić Violettę i zacząć swoją karierę jako piosenkarka i aktorka. Violetta była bardzo ważna w moim życiu. Tam się dużo nauczyłam i rozwinęłam. Byłam także na etapie zmian, byłam dzieckiem kiedy zaczynałam i skończyłam jako nastolatka. Minęło wiele lat od tego projektu, a grupa, którą tworzyliśmy była bardzo urocza, więc zawsze będę o niej pamiętać ze szczególnym uczuciem.

17: Teraz, gdy jesteście obecnie jedną z ulubionych par, powiedz nam, co sprawiło, że zakochałaś się w Sebastianie Yatrze.
Tini: Wiele rzeczy. Zakochałam się w Sebastianie za jego prostotę, za sposób bycia. Sebas jest pięknym człowiekiem, jest dobry, pokorny, nigdy nie jest zły ani w złym humorze. Zawsze szuka moich rzeczy, jest bardzo pomocny. Podziwiam go całkowicie za to, kim jest.




17: Pamiętasz dokładny moment, w którym zdałaś sobie sprawę, że jesteś w nim zakochana?
Tini: Myślę, że fani zdali sobie z tego sprawę, że zawsze dobrze się bawiliśmy i pewnego dnia zadaliśmy sobie pytanie: ,,A gdybyśmy spróbowali?". A dziś jesteśmy szczęśliwi.

17: Jaką radę dałabyś dziewczynom, które mają niespełnione zauroczenie?
Tini: Myślę, że nic nie jest niemożliwe! Nie wiem, każdy ma swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno i nigdy nie wiadomo, kto może się zakochać, wszystko może się zdarzyć!

17: Jak myślisz, jaka jest tajemnica udanego związku?
Jest tak wiele rzeczy, że nie wiem od czego zacząć. Jeśli muszę mówić z własnego doświadczenia, to szanowanie i podziwianie osoby, którą masz u swego boku jest sprawą fundamentalną. Naucz się dzielić, czuć się jak przyjaciel, śmiać się z nim i oczywiście musisz to lubić, hahahaha.


17: Czy stosujesz specjalną dietę zapewniającą zdrową i zrównoważoną dietę?
Tini: Prawda jest taka, że ​​nie dbam o siebie w ten sposób. Tak, dbam o to, aby wszystkie posiłki były zdrowe. Zdrowo się odżywiam i nic więcej.

17: Jakimi ćwiczeniami uzupełniasz swoją dietę?
Tini: Nie jestem też fanką ćwiczeń! Jestem trochę leniwa w trenowaniu, a prawda jest taka, że ​​nie mam zbyt dużo wolnego czasu, więc to komplikuje. Ale dużo tańczę, zwłaszcza, gdy jest sezon koncertowy i mamy wiele prób. Powiedzmy, że to mój trening.

17: Masz ponad 10 milionów obserwujących na Instagramie, jak radzisz sobie z negatywnymi komentarzami na portalach społecznościowych?
Tini: Nie jest to łatwe, ale staram się nie pozwolić żeby to w jakiś sposób na mnie wpłynęło. Jestem bardzo narażona, ponieważ jestem bardzo młoda i niestety takie rzeczy się zdarzają, ale miałam szczęście, że zawsze miałam przy sobie rodzinę, która mnie wspiera i doradza. Zawsze czułam się przez nich bardzo opanowana i wydaje mi się to fundamentalne, aby takie rzeczy mnie nie skrzywdziły.



17: Jakie porady udzieliłabyś użytkownikom, którzy padli ofiarą cyberprzemocy?
Tini: Aby polegali na swoich bliskich i rozmawiali o tych sprawach. Nie zamykajcie się i nie wierzcie, że wszystko, co zostało ci powiedziane, jest prawdą. To okropne, że są ludzie, którzy tak komentują, nie wiedząc, jaki wpływ mogą mieć na innych, jak mogą skrzywdzić innych ludzi.

17: Jaka gwiazda była twoją największą inspiracją?
Tini: Beyoncé! Ona najbardziej, kocham ją. Uwielbiam wszystko, co robi, jej piosenki, jej koncerty są niesamowite, jak tańczy ... Podoba mi się to, że dba nawet o najmniejsze szczegóły.

17: W jakich filmach lub seriach chciałabyś wziąć udział w przyszłości?
Tini: Chciałabym zagrać w historii miłosnej lub w komedii. Coś nowego, czego nigdy nie zrobiłam.


17: Z którym międzynarodowym artystą chciałabyś nawiązać przyszłą współpracę?
Tini: Jeśli pozwolisz mi pomarzyć o czymś niemożliwym to oczywiście chciałabym zaśpiewać z Beyoncé.

17: Jaką radę życiową dałabyś 17-letniej Tini?
Tini: Powiedziałabym, aby nigdy nie traciła koncentracji na wartościach małych rzeczy; rodzinny grill, wycieczka z przyjaciółmi, rozkoszowanie się leżeniem na plaży i opalaniem się. Ten sukces to nie tylko dodawanie obserwujących, wypełnianie stadionów czy posiadanie milionów wyświetleń na YouTube, sukces osoby to budowanie prawdziwych uczuć, takich, które zawsze będą przez całe życie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!