TRASA PO EUROPIE

niedziela, 31 lipca 2016

"O tym filmie zawsze marzyłam !" - Tini dla polskiego Fun Cluba.


Na rynek wyszedł nowy egzemplarz magazynu "Fun Club" ! W rozwinięciu posta znajdziecie odpowiedzi Martiny m.in. na temat tego, co sądzi o nowym serialu Disney Channel, nowych twarzach w filmie, dlaczego płakała oglądając siebie na wielkim ekranie. Zapraszam serdecznie ! :)

MATERIAŁ PODANY PONIŻEJ JEST CZĘŚCIĄ MIESIĘCZNIKA "FUN CLUB"



Choć film "Tini : nowe życie Violetty" trafił już do kin, grająca główną rolę Martina Stoessel (19 l.) nie może przestać o nim mówić. Oto, co nam opowiedziała ! ;-)

Wreszcie spełniło się Twoje marzenie - zagrałaś w filmie kinowym !

Tak, to mój pierwszy film, który trafił do kin. Jestem z tego bardzo dumna ! Kiedy w dzieciństwie wyobrażałam sobie, że jestem aktorką, zawsze widziałam siebie na wielkim ekranie !

Zaskoczyło nas, że losy Violetty tak bardzo przypominają Twoje życie...

Rzeczywiście, układa się nam podobnie. Obie zostałyśmy gwiazdami (ona w "YouMix", ja zaś dzięki "Violetcie") i wyruszyłyśmy w trasy koncertowe. W ich trakcie zwiedziłam cały świat i świetnie się bawiłam, ale - podobnie jak jej - brakowało mi rodziny...

Jej sukces nie zmienił. Została tą samą dziewczyną. A Ciebie?

Tak samo ! Wciąż jestem sobą, mam tych samych przyjaciół i pasje. Przybyło mi tylko lat. Teraz mam ich dziewiętnaście !

Czy miałaś już okazję zobaczyć się na wielkim ekranie? Podobałaś się sobie?

Jeszcze przed premierą obejrzałam pierwszych piętnaście minut filmu i właściwie przez cały czas płakałam. Podobnie jak moja mama, która siedziała obok ! Fajnie jest zobaczyć siebie w kinie ! To były dla mnie niesamowicie wzruszające chwile !

Na ekranie pojawia się nowy przystojniak, gra go Adrian Salzado. Naprawdę jest taki słodki, jakim się wydaje?

To bardzo fajny chłopak i doskonały aktor. Dbał o mnie i stale wspierał. Nie sądziłam, że tak szybko się polubimy...

A Leonardo Cecchi, chłopak znany z serialu "Alex i spółka"? Co o nim sądzisz?

Och, to niesamowity słodziak, zawsze uśmiechnięty i zadowolony. Trochę przypominał mi Ruggero.

A właśnie, Ruggero został gwiazdą serialu "Soy Luna". Miałaś okazję zobaczyć go w nowej roli? Jak Ci się podobał?

Serial jest super, staram się nie przegapić ani jednego odcinka. Bohaterowie mają niesamowitą pasję, świetnie jeżdżą na wrotkach. Nawet Ruggero daje radę. A grająca główną rolę Karol Sewilla jest po prostu boska !

Czy planujesz znów pojawić się w jakimś serialu?

Mam mnóstwo planów, a ten najważniejszy to odpocząć. Są wakacje, a ja mam za sobą bardzo pracowity rok. Marzy mi się plaża i gorąca woda.




A wy widzieliście już film? Podzielcie z nami swoimi wrażeniami w komentarzu ! Przy okazji, nie zapomnijcie zaobserwować naszego bloga - w ten sposób będziecie mogli być z nami na bieżąco :) 

1 komentarz:

  1. Wywiad - świetny :D
    Nie oglądałam filmu. Tak jakoś wyszło. Czekam aż będzie dostępny w internecie (czyli muszę czekać).

    OdpowiedzUsuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!