TRASA PO EUROPIE

piątek, 25 listopada 2016

Wycieczka po Londynie!


W dzisiejszym poście znajdziecie polskie tłumaczenie najnowszego filmiku Tini Stoessel z jej kanału Youtube. Zapraszam serdecznie do zajrzenia na pozostałą część postu !



Cześć wszystkim! Dzień dobry, dobry wieczór, dobranoc, gdziekolwiek jesteście! Nasza podróż kończy się tutaj w Londynie. Zdecydowaliśmy się trochę pozwiedzać. I będziemy używać tego autobusu. Spójrzcie na niego! Będę zwiedzać razem z moimi przyjaciółmi. Pozwolę sobie ich przedstawić.

Teraz wejdziemy do niego po raz pierwszy. Nie widziałam go jeszcze w środku. Powiedziano nam, że wewnątrz niego są niesamowite rzeczy. Chodźcie z nami.

Ajj, chłopaki!! Nie, nie, nie!! Jak tu pięknie! Pancho powiedział..żebyśmy wzięli ze sobą mate, gdyby tu nic nie było. PANCHO: Przyniosłem mate! TINI: Jak pięknie! Jestem tak super szczęśliwa. Kocham to. 

Niesamowite.. Ile tutaj jest jedzenia! 

TINI: Czy to nie jest niesamowite? Chodźcie tutaj. Gdybyście tylko mogli tutaj ze mną usiąść...Powiedzmy wszystkim, gdzie jesteśmy.

VANESA: Mamy zamiar rozpocząć wycieczkę wokół Londynu. Aby zwiedzić najważniejsze miejsca. 


TINI: Jesteśmy niedaleko Big Ben,prawda?

VANESA: Bardzo blisko. Tak.

PANCHO: Bardzo blisko. I London Eye.

TINI: Pierwszy raz będąc w Londynie, poszłam na to coś...Jak to się nazywa..? 

ALBA: London Eye. 

TINI: Poszłam na London Eye.. i widziałam cały Londyn. Niesamowite. Kręciłam się tak przez 30 minut. Tak, zajmuje to trochę czasu! To idzie tak.. Tkwi się w tym jak w bańce. Tak, pół godziny.

VANESA: To się cały czas kręci? Albo pozostaje w górze i idzie powoli na dół?

PANCHO: Obraca się bardzo, bardzo powoli przez pół godziny.

TINI: Zróbmy ze sobą selfie. Pancho, zrobisz je? 

PANCHO: Robię okropne selfie telefonem. 

TINI: Daj spokój...Rób.


TINI: Lubię to.. kiedy jestem tutaj i każdy patrzy na mnie... 

ALBA: Tak,tak. Hahah.

PANCHO: Mogę zacząć jeść w dowolnym momencie. 

TINI: Jest mega gorące! Wiesz, co mi w tobie przeszkadza? Kiedy serwujesz mate i pijesz ją za jednym zamachem, a potem narzekasz, że cię pali! Nie pij tego tak!! 

PANCHO: Nie mogę sobie pomóc.

TINI: On robi to sobie przez całe życie (nie mogę sobie pomóc). Co robi? I zaczyna..

Nie chce wysiadać z tego autobusu. 

ALBA: Kocham to.

TINI: To jest Big Ben.

ALBA: Big Ben nie jest budynkiem, tylko dzwonem.

VANESA: Dokładnie. Wiesz może jak nazywa się ta wieża? 

ALBA: Jak nazywa się ta wieża? 

VANESA: Elisabeth Tower.

Ale poczekaj, poczekaj... Mógłbyś umrzeć w parlamencie? 

PANCHO: Nie możesz umrzeć, więc jeśli umierasz, pchają cię.

ALBA: Nawet w toalecie? Nie wolno umierać!

TINI: Ale jeśli umrzesz.. kto cię pozwie? Jesteś już martwa.

PANCHO: Jej rodzina!


VANESA: Kiedy książę George i księżniczka Charlotte chcieli iść na spacer.

ALBA: Nasza przyjaciółka lubi słodycze. Jedz, jedz.

VANESA: Wszystko jest dobre. Niesamowite.

PANCHO: Możesz zaśpiewać Got me started jakbyś była Shakirą?


TINI: Dobrze było?

ALBA: Tak!!

Dobrze moi przyjaciele. Nasza wycieczka po Londynie dobiegła końca. Było bardzo niesamowicie. Razem z przyjaciółmi spędziliśmy świetnie czas. Mam nadzieję, że wy także, śpiewaliście z nami. Powiedzcie mi, która piosenka jest waszą ulubioną, która była dzisiaj w video. Do zobaczenia do następnego filmiku. Nie zapomnijcie o subskrypcji! 

Podoba wam się filmik? Nie zapomnijcie o komentarzach pod tym postem czy o subskrypcji naszego kanału !

1 komentarz:

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!