TRASA PO EUROPIE

niedziela, 23 października 2016

Przyszłość mojego bratanka #TiniPreguntas4 | TINI


Kilka dni temu Tini Stoessel dodała na swój kanał Youtube kolejny filmik z serii #TiniPreguntas. Filmik jest naprawdę długi, gdyż trwa on ponad 10 minut ! W rozwinięciu posta znajdziecie tłumaczenie nagrania, tym razem już w całości ! Zapraszam serdecznie do rozwinięcia postu !


Cześć wszystkim! Dzień dobry, dzień dobry, dobry wieczór...gdziekolwiek jesteście. Powiem Wam...dobry...cokolwiek!

Pamiętacie te video, w którym powiedziałam Wam, abyście napisali pod spodem w komentarzach pytania? W ciągu pierwszych 24 godzin zadaliście mi 17.000 pytań! Jeśli miałabym odpowiedzieć na każde z nich, zajęło by mi to z 80 lat. Zaczęłam je ponownie czytać i nie mogłam w to uwierzyć. To jest szalone. Więc chcę Wam za to podziękować. Nie mogę w to uwierzyć. Jesteście najlepszymi fanami na całym świecie. 

Zacznijmy od Waszych pytań. BTW, niektóre z nich były naprawdę interesujące! 

Oh! Drugi dzień...Pozwólcie mi powiedzieć o tym małym drobiazgu. Poszłam na koncert Demi Lovato i Nicka Jonasa. Kocham ich całym swoim sercem. Niesamowite talenty. Przede mną była mała dziewczyna, która tańczyła i śpiewała. Chłopaki, nie mogli w to uwierzyć. Była naprawdę dobra, w tym co robiła. Nigdy nie widziałam czegoś takiego. Przypomniała mi o mnie. Widziałam siebie, kiedy byłam młodsza. Śpiewała na cały stadion. Naprawdę, czułam się jakby była na scenie. Prawie cały czas była na mojej uwadze, wywołała we mnie wiele emocji. Za każdym razem kiedy na nią patrzyłam, wzruszałam się. Nie wiem dlaczego Wam to mówię. Była taka urocza. Pytałam się mamy, 'mamo, czy ona nie przypomina mnie'?, a ona powiedziała 'tak'. 

No to lecimy z pierwszym pytaniem.


Naprawdę, nie wiem jak to się wymawia. Inci Celebi, wysyłam ci wielkiego buziaka! Napisałaś "kocham cię". Ja ciebie też.

Eda Stoessel. Cześć, jestem Eda. Powiedz, jaki był twój najdziwniejszy sen?

DZISIAJ. To było...zakręcone. Po pierwsze, śniłam o Alejandro Sanz...cooo? Było to na stadionie, miał wyjść i wykonać piosenkę. To był dziwny stadion, dziwnie się na nim czułam. Później były stoły w jadalni, ale sekundę wcześniej był to stadion...Byłam tam słuchać Alejando Sanza, ale było co innego. A potem wyszłam bocznymi drzwiami i pojawiłam się na plaży. Co to jest? Stadion na plaży..Bardzo dziwne. Nie pamiętam innego dziwnego snu.

Marie! Duży buziak dla ciebie! 

Gdybyś mogła być fikcyjną postacią na jeden dzień, bez względu na to, czy to postać z książki czy z serialu lub filmu, którą byś wybrała?

Bardzo chciałabym być Dory. Kocham Dory. Gdybym była księżniczką...Jazmin. Jazmin byłaby dobrym wyborem. Bardzo chciałabym zagrać w filmie 'The Notebook'. I Titanic...Powinniśmy porozmawiać o tym na osobności. Jestem gotowa...Mój numer telefonu to... Dzięki Marie! Dzięki!

Następne. 

Maria Nortes Noguera Cześć Tini, jestem z Hiszpanii. Jestem Tinista i kiedy będę starsza chcę być taka jak ty.. 



Muszę popracować nad swoim hiszpańskim akcentem. 

...zaczynam przesyłać filmiki na swój kanał. Uwielbiam śpiewać i kocham cię, możesz mnie pozdrowić? Oto moje pytanie. Jaka jest najlepsza, a jaka jest najgorsza strona sławy? Mogłabyś dać radę dla każdego, kto chce zostać muzykiem?

Cześć Maria, przesyłam wielkiego buziaka dla ciebie! Ja też cię kocham i kocham swoją pasję do śpiewania. Zamierzam obejrzeć niektóre wasze filmiki na Youtube. Sława przynosi ze sobą wiele dobrych rzeczy. To błogosławieństwo robić to co się kocha, spotkać nowych ludzi, podróżować, spotkać swoich fanów, z miłością jaką mnie darzą...to co się dzieje za kulisami..wszystko! Ma ona wiele pozytywnych stron...Ale także i te złe. To to, o czym zawsze mówię. Zawsze można być narażonym na wszystko. Chcesz, aby niektóre rzeczy były zachowane tylko dla ciebie, jednak czasami bywa tak, że ludzie starają się ingerować w twoje życie...Czasami czuję się niekomfortowo. Nie mam oczywiście tutaj na myśli fanów! Wiecie, co mam na myśli.

Czekajcie, czekajcie...Te rzeczy są zablokowane teraz.

Merce Fontdevila Foix Oni mi dają łapki w górę, ale ja wiem, że powiedziałam źle. 

Kiedy wydasz więcej piosenek?

Dobrze, właśnie wydałam swój pierwszy album 'TINI', który ma dużo piosenek...DUŻO! Teraz wyjdzie nowa wersja albumu. Jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu. Tam znajdziesz także nowości. Druga płyta nie została jeszcze potwierdzona, ale cały czas myślę nad nad jej stworzeniem. 

Debora Alados. Gdyby zaproponowaliby ci pracę w innym serialu, zgodziłabyś się?

Tak, oczywiście. Nie chcę się zatrzymywać, najpierw musiałabym dowiedzieć się szczegół o tym projekcie i dopiero mogłabym się zgodzić. Tak, oczywiście. Miałam co innego w głowie, dlatego powiedziałam 'tak, oczywiście'. Muszę najpierw zapoznać się z tym projektem, postacią, wszystkim, ale chciałabym zagrać w innym serialu, to właśnie miałam na myśli. 



Sofia Benitez. 1. Nadal mieszkasz z rodzicami? 2. Chciałabyś kontynuować Violettę? 3. Chciałabyś mieć bratanka? Pozdrowisz mnie?

Tak, nadal mieszkam z rodzicami w Buenos Aires. 'Chciałabyś kontynuować Violettę'? Myślę, że ten etap doszedł końca. Ale nie mam nic oprócz pięknych wspomnień i miłości do niej. I 'czy chciałabyś mieć bratanka?' Tak, bardzo! Nie wiem kiedy Francisco będzie się na to szykował. Mówię, jakby miał on już 40 lat, ale on ma dopiero 21 lat! Ale bardzo bym chciała.

Emilia Lorenzo. Chciałabyś zrobić TAG ze swoją mamą lub z bratem?

Dajecie mi takie wspaniałe pomysły na robienie filmików na mój kanał! Wkrótce zrobimy to dla Emilii, uważnie obserwujcie, ponieważ filmik pojawi się już wkrótce. 

Sasha Azcune. Dlaczego zaczęłaś nagrywanie na Youtube? Pozdrawiam z Argentyny! Kocham cię!

Ja też cię kocham! A dlaczego zaczęłam nagrywać na Youtube? Myślę, że to jest platforma dzięki, której mogę być blisko was wszystkich. Mogę wam wszystko pokazać i wszystkim się dzielić z wami.Ta platforma zbliża nas. 

xX !Kawalii! Xx Cześć Tini :) Moje pytanie brzmi: Chcesz odwiedzić fanów w domu? :) Kocham cię bardzo! :* 

Też cię kocham. Nie tak dawno byłam w Barrio 31 i zaskoczyłam wiele fanów w swoich domach. Tutaj (a właściwie w opisie) znajdziesz link, do obejrzenia filmiku. To było bardzo szczególne dla mnie. 

Kontynuujmy.



Ara Lipez. Tini, jestem twoją fanką, możesz odpowiedzieć na moje pytanie z meksykańskim akcentem? 

Zobaczcie! To jest taki sam akcent jak mój. Czasami mówię byle co, a inni śmieją się ze mnie. Jest także inna możliwość, prawda?

Czy kiedykolwiek...nie, czekaj. Czy kiedyko...Nie, no ludzie, nie. 

Czy kiedykolwiek miałaś jakiś żenujący moment? Co to było?

Wiecie co się ze mną dzieje... Kładę nogę na to...Stawiam nogę na to! Szczerość nie jest zbyt dobra. Mówię coś, a oni odpowiadają 'dobrze, że jesteś osobą... jakąkolwiek'. Evangelina Bomparola zaprosiła mnie kiedyś do swojej pracowni. Wszystko było wspaniałe, białe sofy. Spytałam mnie się, czy chcę kawę, ja odpowiedziałam, 'oczywiście'. Co się stało? Rozlałam kawę na białą sofę! Nie wiedziałam co wtedy zrobić ze sobą. Byłam jak : 'Nie wiem co zrobić!'. Im bardziej starałam się tego pozbyć, tym bardziej się to rozpowszechniało! Kiedy poczułam...Wiecie, że to wszystko jest na Youtube? Robiliśmy pokaz w Paryżu i ona poczuła, że ma mokry tyłek. Nie wiedziała co zrobić... Nie śmiejcie się. Teraz się śmieję, ale nie mogę sobie tego wyobrazić jak ona wtedy cierpiała. Wyglądałam miej więcej tak...to nic, wszystko jest w porządku! 



...lubisz meksykańskie jedzenie? Co jest twoim ulubionym?

Bardzo lubię tacos. Proszę bardzo! Mam akcent! Tacos. Bardzo kocham tacos. Mam to! Tak, mam to. Lubię tacos, ostre, ale nie za bardzo...Jorge Blanco może to jeść i mówić 'To nie jest wcale ostre'. Co ty mówisz? 

Będziesz ze swoją trasą w Argentynie?
Będziesz kiedyś w Libanie?  
PRZYJEDŹ DO POLSKI, PROSZĘ.
Organizujesz trasę? Kiedy? Odwiedzisz Włochy?
Cześć Tini, jestem z Dubaju. Mam nadzieję, że nas odwiedzisz tutaj.
Czy w czasie trasy odwiedzisz Bułgarię? Kocham cię! Nie pomijaj!
Awww...'Nie pomijaj! Twoi fani czekają na ciebie, aby spełniły się ich marzenia. Kocham cię.' Ahh, moje miłości! Umieram teraz!
Cześć, przylecisz do Chorwacji?
Planujesz wrócić do Holandii?
Będziesz w Brazylii? Kiedy?
Kiedy twoja solowa trasa? Bardzo cię kocham! #tinistas



Pytaliście dużo o trasę! Mam kilka potwierdzonych dat i miejsc. Aby dowiedzieć się wszystkiego kliknijcie tutaj (lub na dole). Dzięki temu, możecie być na bieżąco, co się dzieje teraz.

Mam nadzieję, że podobał wam się filmik. Nie mogłam odpowiedzieć na wszystkie pytania, ponieważ jak wcześniej powiedziałam, siedzielibyśmy tutaj wiele lat. Ale to nie oznacza, że nie czytałam. Zrobię kolejny filmik i odpowiem na więcej pytań. Kocham was i do zobaczenia w następnym filmiku! Nie zapomnijcie o subskrypcji mojego kanału!



VIDEO


Czekam na Wasze komentarze !

1 komentarz:

  1. Faktycznie długi! Dzięki za tłumaczenie, jesteś niesamowita♥ Jestem ci ogromnie wdzięczna za to, że tłumaczysz każdy filmik Tini♥

    OdpowiedzUsuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!