poniedziałek, 31 października 2016

Tini Stoessel ponownie w Polsce, czyli reportaż dla CO ZA TYDZIEŃ + mała zagadka.


W tym poście omówimy dwa spośród wielu gorących tematów. Mało kto wie, że wczoraj ok. godziny 12stej pojawił się krótki materiał z Martiną w programie CO ZA TYDZIEŃ. W tym poście znajdziecie jego zawartość. Oprócz tego na sam koniec będzie mała zagadka odnośnie lokalizacji gwiazdy. Zapraszam serdecznie !

Program CO ZA TYDZIEŃ pokazuje swoim widzom co ważnego wydarzyło się w kraju z danego tygodnia. Co prawda, późno się za to wzięli, ponieważ Tinita była u nas ok. 2 tygodnie temu, jednak mimo to, to bardzo miłe z ich strony, że dziennikarze uznali przyjazd Martiny do Polski jako ważne wydarzenie. Prawdę mówiąc to było ważne wydarzenie, dla wszystkich Tinistas. Materiał związany z Tinitą nie jest jakiś długi, ale zawsze to już coś. W tle leciał pierwszy hit, który zyskał wielką popularność - Great Escape.  Po krótkim wprowadzeniu, czyli przedstawieniu dziewczyny, kim jest, skąd pochodzi, dzięki czemu zyskała sławę na całym świecie i powiadomieniu, że to już druga jej wizyta w Polsce, pojawiła się Martina.


"Jestem naprawdę bardzo szczęśliwa, że mogę tu znowu być. Pierwszy raz przyjechałam do Polski z koncertami w ubiegłym roku. Przyszło na nie ponad 30 tys. osób. Nie mogę już też doczekać się mojej kolejnej wizyty w przyszłym roku. Wrócę do was z trzema koncertami. Moi polscy fani zachowują się wspaniale. Uczą się hiszpańskiego i śpiewają ze mną po hiszpańsku całe piosenki. Cieszy mnie to, że jestem otaczana tak bezwarunkową miłością, która wypełnia całe moje serce. Jestem wam bardzo wdzięczna."

"Dziewiętnastoletnia gwiazda ma rzesze oddanych fanek, ale zdaje sobie z tego sprawę, że sława może nieść ze sobą zagrożenia" - tymi słowami dano wprowadzenie do kolejnego tematu.


"Uważam, że nie tylko w moim przypadku tak może być. Każda praca niesie ze sobą jakieś ryzyko i zagrożenie, ale ta branża rzeczywiście ma ich wiele. Dla mnie bycie sławną jest nie ukrywam dosyć trudne, ponieważ często zdaję sobie sprawę, że nie mam tak naprawdę wpływu na wszystko, co robię, na wszystko co mnie otacza, to frustrujące. W unikaniu pułapek sławy bardzo ważni są ludzie, którzy nas otaczają, dzięki mojej rodzinie, która zawsze mnie wspiera i dzięki ludziom z którymi pracuje, mam łatwiej. Bo oni tak naprawdę starają się ułatwić moje życie i pracę. To głównie dzięki nim wszystko mi się udaje."

Na sam koniec prowadzący określił Martinę jako naprawdę świetny przykład dla innych. To w jaki sposób myśli, jest naprawdę rozsądne.

Przejdźmy teraz do drugiego tematu. Tini Stoessel po małej trasie po Europie miała wrócić do swojego rodzinnego miasta, Buenos Aires. Tymczasem do sieci trafia nowe zdjęcie dziewczyny wraz z fanką, zrobione w Mediolanie. Oznacza to, że plany Martiny zmieniły się. Teraz powstaje jedno wielkie pytanie - dlaczego Tinita jest w Mediolanie, a nie w Buenos Aires? Czyżby mały urlop z Pepe? A może nowy projekt? Myślę, że wszystko powinno się wyjaśnić w najbliższych dniach. 


Oglądaliście program CO ZA TYDZIEŃ? Jak myślicie, dlaczego Tini nagle zmieniła plany?

8 komentarzy:

  1. TO TINI BYŁA W CO ZA TYDZIEŃ?! Wielkie dzięki za napisanie o tym w poście! ♥ Do tej pory bym o tym nie wiedziała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jednak jest ten blog dla kogoś potrzebny <3.

      Usuń
  2. te pierwsze zdjęcie co dałaś jest takie urocze❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie je dodałam :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ale mnie tutaj dawno nie było...Wygląd się zmienił, wszystko. Będę miała co robić xD Post jak zawsze świetny.

    P.S. Wygląd jest niesamowity. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz!
      + Bo się zarumienię :D

      Usuń
  4. Boże jak Ty podobne posty piszesz do Gabrysi.. nawet słowa podobne.

    OdpowiedzUsuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!