TRASA PO EUROPIE

sobota, 8 października 2016

Tini i Pepe Barroso po raz pierwszy publicznie, razem w Madrycie.


Poznali się podczas nagrywania ostatniego klipu piosenkarki i od tego, jak się wydaje, nie zostali rozłączeni. Ze względu na jej zobowiązania zawodowe przybyła do Madrytu, a razem z nią jej nowy chłopak, Pepe Barroso Jr. Oprócz Pepe, dziewczyna otrzymała także wielkie wsparcie od rodziców. To piękne, że są przy niej w każdej ważnej chwilii. Artystka była gościem na kolacji hiszpańskiej gali Los 40 Music Awards. Co roku nominuje się 40 najlepszych hitów na świecie. I spośród piosenek Martiny wybrano utwór Great Escape. Martina zajęła tym utworem 7 miejsce, czyli nie dostała głównej nagrody. Jednak mimo to, dostała się do najlepszej dziesiątki ! W rozwinięciu posta znajdziecie więcej szczegółów związanych z galą. 


Martina wyglądała rewelacyjnie. Prawdę mówiąc była w innym wydaniu niż zwykle. Założyła dopasowaną sukienkę, która idealnie podkreślała jej figurę. Wyglądała bardzo dojrzale i sexy. Wspominając poznanie Pepe powiedziała "Kiedy nagrywaliśmy teledysk, poczuliśmy coś do siebie" . "To bardzo dobry człowiek, jesteśmy ze sobą naprawdę szczęśliwi", dodała. Dziewczyna wiele podróżuje z powodu swojej pracy więc odległość między nimi jest dla nich wielkim wrogiem. Mimo to, codziennie ze sobą rozmawiają, starają się ze sobą spotkać, kiedy tylko mogą. "Mogę podróżować przez cały czas. Przyzwyczaiłam się do tego, bo nie żyję w stałym miejscu przez cały czas. " Wyznała, że poznała już nawet jego rodzinę, "Poznałam jego rodzinę i dostałam miłość od wszystkich, od rodzeństwa, rodziców. Kochamy się, mamy bardzo dobre relacje i jestem niespokojna, do kolejnego naszego spotkania. Kiedy przyjechałam do jego rodzinnego domu, aby każdego poznać, zabrał mnie na spacer po ulicach Madrytu, moje nogi bolały".


Piosenka Great Escape jest częścią pierwszej, solowej płyty Tini, którą nagrała kończąc etap Violetty z Disneya. Koniec serialu oznaczało koniec pewnej historii dla piosenkarki, która coraz bardziej zmienia się w dorosły wizerunek. Wydawało się, że to Siempre Brillaras jest największym hitem Martiny. Jednak według światowych przeliczeń, okazuje się, że to właśnie Great Escape zyskało największe uznanie. Teledysk do utworu zgromadził w ciągu zaledwie kilku godzin 130.000 odsłon, oprócz tego był jednym z najpopularniejszych tematów na portalach społecznościowych. Tini i Pepe w czasie wieczornego spotkania nie ukrywali swojego uczucia. Razem mieli okazję poznać wiele wpływowych ludzi oraz popularnych artystów. Tak naprawdę, jeszcze przed wyjazdem do Europy, Martina wyznała :"Poznałam go dwa miesiące temu, kiedy nagrywaliśmy mój pierwszy, solowy teledysk. Studiuje w Los Angeles, gra w piłkę nożną. Jest modelem, jest bardzo słodki. Jest chłopakiem, jaki inni w jego wieku. Nasze relacje są niesamowite. Być może przez całe życie będzie tak. Jestem podekscytowana. Z drugiej strony nie lubię patrzeć na moich przyjaciół z partnerami. Kocham wszystko w nim. Jego myślenie, to jaki jest."


Lubicie Petini? Jak podoba Wam się strój Martiny? Co sądzicie o osiągnięciu hitu Great Escape?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!