TRASA PO EUROPIE

piątek, 28 października 2016

Tini Stoessel w RMF FM ! + wywiad dla EmiFlesh


Tini Stoessel podczas swojej ostatniej wizyty w Polsce, udzieliła masę wywiadów. Któregoś dnia na stacji radiowej, RMF FM został wyemitowany materiał z Martiną. Dziewczyna opowiedziała m.in. o tym, co ją zainspirowało do śpiewu i tańca, czyli przede wszystkim wspomniała szkolne czasy. I w tym poście znajdziecie jego zawartość. Dodatkowo - nowy filmik, który już możecie znaleźć na kanale EmiFlesh.



Odkąd pamiętam, zawsze marzyłam o tym żeby śpiewać i tańczyć. I kiedy tylko wracałam ze szkoły, rozbierałam się ze swoich ciuchów i zakładałam ubrania mojej mamy. Podkradałam jej obcasy i spędzałam długie godziny na ćwiczeniu śpiewania i tańca. 

A co cię do tego zainspirowało?

Kiedy byłam mała, oglądałam w Buenos Aires taki program, który nazywał się 'Brzydkie Kaczątko' i tam było dużo dzieci, które śpiewały i tańczyły. I bardzo mi się to podobało. 

Masz mnóstwo fanów na całym świecie, i w Polsce. A jaka była najfajniejsza rzecz, która przytrafiła ci się z twoimi fanami? 

Wszystko co robiłam z moimi fanami było wyjątkowe. Ale pewnego razu w Buenos Aires zagrałam koncert charytatywny i to było coś absolutnie wyjątkowego. 

A co najczęściej robiłaś po szkole?

Najbardziej cieszyłam się kiedy mogłam spędzać czas ze swoimi koleżankami, bo kiedy tylko zadzwonił dzwonek, spędzałyśmy długie godziny na to żeby robić choreografie i naprawdę super się bawiłyśmy. 

A o czym nigdy nie zapomnisz?

Nigdy nie zapominam o urodzinach mojej mamy.

 + nagranie z kanału EmiFlesh: 

Co sądzicie o wywiadzie dla radia RMF FM? Jeśli chodzi o drugi punkt posta, według mnie, Martina naprawdę uroczo mówi słowa w naszym języku !A Wam, jak się podoba?  

4 komentarze:

  1. Martina jest bardzo kochana dla wszystkich fanów na całym świecie co jest na prawdę wyjątkowe ❤. Nie każdy idol jest taki jak Tini w stosunku do swoich fanów ������. Ona po prostu ich kocha ������.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jak pięknie Tini powiedziała 'cześć kochani' ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wgl wszystko pięknie mówi po polsku <3

    OdpowiedzUsuń

NIE ZAPOMNIJ!

NIE ZAPOMNIJ!